fredag 6 mars 2009

självklart kan vi ligga med varandra!

ett av livets mysterier är varför man som tjej får så mycket sexuella inviter.
och nu menar jag inte bara ifrån dom snygga sexiga killarna som skulle kunna ha en chans att få ligga med en. utan oxå från dom som helt uppenbart knappt har varit innanför någons trosor. det är fula, feta, gamla, gifta, töntiga, tunnhåriga, ofräscha, och de med tättsittande ögon, gröna byxor, ölmage,bruna tänder ja med mera med mera.
det känns emellanåt som dom går och skramlar med kollektbössan efter förnedring. eller är det så att dom bara slänger ur sig sånt till höger och vänster för att se om dom får napp nånstans.
en killkompis som jag diskuterade det här fenomenet med trodde att jag kanske gav inviter till höger och vänster. vilket jag var snabb med att dementera.
faktum är att det för tillfället krävs en nästan övermänsklig prestation av en kille för att få mig i säng. inte för att jag inte har något intresse av sex utan mer av den anledningen att jag inte ser varför jag ska ge något lättvindigt som alla killar uppenbart strävar efter. därför har jag nu för tiden lagt mig till med ett näst intill puritanskt sätt gentemot det andra könet.
då kom vi till nästa fråga. ser jag kanske ut på ett visst sätt som gör att killar tror att jag är lösaktig. men nej det tycker inte min kompis i fråga. snygg men inte lösaktig, mer på ett sånt sätt så många borde förmoda att dom aldrig kommer till...
därför klassar jag det som ett av livets stora mysterier.
någon som kan förklara detta för mig???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar