måndag 9 mars 2009

Herr kuk!

Herr kuk har nog alla tjejer stött på ute på nätet vid mer än ett tillfälle. Visst, jag är inte asexuell eller gay, men när jag börjar samtala med någon är inte storleken och formen på deras balle det jag är mest intresserad av. Inte heller deras övermänskliga prestationer i sängen.
Så varför stöter man på dessa män utan ansikte nästan dagligen??
Enda anledningen jag kan komma på är att det finns tjejer som tycker om fenomenet "Herr Kuk".
Har Svenska kvinnor blivit så porrskadade att vi inte längre bryr oss om vem som sätter kuken i oss så länge passformen är den rätta??
För om så är fallet tycker jag om möjligt ännu mer synd om alla stackare som super ner sig och går ut på krogen för att hitta lite kött.. Krogarna får byta klädkod.. Nu är det endast huvudbonad som gäller i fortsättningen! Burka... Och den ska vara kort-kort!

over´n out.

1 kommentar:

  1. ni får ju fan reda ut det här med vem av er som skriver!

    SvaraRadera