söndag 8 mars 2009

my baby and I....

bara så du vet så är jag ju galet kär i dig nu efter vi låg med varandra. du gör bäst i att inte höra av dig om du inte vill bli snärjd och få en ring på fingret. jag har redan döpt våra barn som vi ska ha och planerat vart bröllopsresan ska gå. jag har redan skrivit lista på vilka släktingar du får bjuda. jag gör absolut inget annat än att tänka på dig och har redan berättat för mina och dina vänner att vi så gott som är tillsammans. vilken tur att jag blev så full i helgen så jag fångade mina drömmars man. sen att sexet inte var direkt bra. att jag hellre sög på kebabrulle än ja.. och att du redan för länge sedan bevisat att du inte är nåt att ha... vad gör det?? vi har ju legat med varandra.. och som alla andra tjejer så blir jag ju full av känslor efter ett ligg...
eller???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar