fredag 13 mars 2009

laddar för fredagkväll!!!

ikväll ska jag kolla om min teori håller. jag har ju alltid påstått att 95% av nöjet att gå ut på krogen är för att ha skoj och träffa folk och att bara en liten del beror på alkoholen. så nu håller jag på att ladda för fullt för en nykter utekväll på krogen. har listat många fördelar med detta oxå....

1. man blir inte ruinerad
2. man kan köra själv både dit och hem
3. förmodligen så gör man inget som man måste skylla på alkoholen dagen efter
4. precis ALLA killar kommer inte vara snygga (man sänker ju kraven tydligen när man dricker)
5. man slipper bakfyllan och ångest dagen efter
6. jag kommer inte se ut som ett drägg (fast alla vet att man blir snygg när man dricker förstås)
7. orka komma på mer....

kommer uppdatera i morgon om hur kvällen blev.
sen kommer jag även göra en liknande undersökning eventuellt i morgon och jämföra kvällen med alkohol inblandad istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar