onsdag 11 mars 2009

hyppe=kräftans stjärntecken

det här är ju så otroligt kul så jag tror jag dör!!
nästa gång ni träffar nån i kräftans tecken så lägg märke till vilka livshotande sjukdomar detta stackars tecken är tvungna att genomlida. det här är människor som aldrig har haft en vanlig förkylning men däremot drabbats av sars vid ett flertal tillfällen. en liten sträckning i sidan?? nej det är gallan, kanske blindtarmen oxå..
men läkaren?!? nej det är ju bara att stå ut liksom. jag menar har inte min lungcancer tagit kål på mig innan så lär ju inte lite mjältbrand göra det heller eller? kan va levern oxå så jag ska dra ner på drickat nu och se om det går över.
berättade jag förresten om den gången jag hade hjärnblödning? det var samtidigt som jag hade den där tumören som var stor som ett flygplan..
lite elakt att gotta sig i andras olyckor kanske... men är dom så överdrivna så är det sååå himla svårt att låta bli... tur att kräftor har självdistans och humor annars så hade jag väl legat risigt till nu hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar